sobota, 29 stycznia 2011

Początki

Pozwoliłam sobie na założenie tego bloga w ramach prezentu urodzinowego dla Kubusia. Choć ma dopiero 9 lat, to obudził w sobie niezłe zdolności :). Zacznijmy od początku ... Pewnego słonecznego dnia zapisałam Kubę wraz z mamą na warsztaty. I tym małym akcentem zaszczepiłam w nich nową pasję, z czego niezmiernie się cieszę.  Zresztą zobaczcie sami jakie stworzyli piękne rzeczy. Zdjęcia pochodzą z galerii, w której odbywały się warsztaty.






Wiem, że od tego dnia Kuba ozdobił niejedną piękną rzecz, dlatego pomyślałam, że można by było pokazać je większej publiczności a nie tylko chomikować w domu :).
Jest to pierwszy a zarazem ostatni napisany przeze mnie post na tym blogu. Od tego momentu Jakub sam (może z pomocą mamy :)) poprowadzi tę stronę. Wiem jedno, że będę obserwować tego bloga i podziwiać zdolności Kuby (do czego was gorąco zapraszam). Ciocia Anula

2 komentarze:

  1. bardzo ładnie zrobione też bym tak chciała umieć

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram zaszczepianie w dzieciach wszelakich zainteresowań,to rozwija,tym bardziej jestem zaskoczona,że coraz więcej chłopców interesuje się decu,raczej myślałam,że to babskie zajęcie,pzdr Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń