wtorek, 3 maja 2011

I po świętach!

Przed świętami nie miałem możliwości czegoś wam pokazać. Teraz tego trochę się nazbierało. Zacznę może od rzeczy, które dostałem. Po pierwsze wziąłem udział w candy  i zostałem wyróżniony. Bardzo dziękuję. To była prawdziwa niespodzianka. A to mój candy-zajączek.
Ale to nie wszystko.Wziąłem też udział w wymiance. I tu tak samo listonosz przyniósł do mnie paczuszkę z cudami.


A co ja przygotowałem do wymianki? To już będzie chyba mój następny post. Mam nadzieję, że mam się czym pochwalić.

4 komentarze:

  1. Niezłe to wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ale superaśne prezenty!! A wyróżnienie naprawdę pokaźnych rozmiarów. Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróznienia ! Piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty dostałeś! A tym co przygotowałeś pochwal się czym prędzej, bo jest czym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń